Lees ons

Met aandacht eens door

Onze algemene voorwaarden zijn open, eerlijk, duidelijk en lekker kort.
Om het jou wat makkelijk te maken gebruiken wij geen moeilijke woorden.
Wil jij toch je woordenschat vergroten? Klik dan hier op onze Algemene voorwaarden.

VRAGEN?

CONTACT OPNEMEN

Klantenservice
1. Definities

Wij gebruiken geen moeilijke worden. Want daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Toch? Wij vinden één punt wel belangrijk:

  1. U bent klant. dus Koning!!
2. Wie zijn wij en hoe kan je ons bereiken

1. Wij zijn Detuinmachineshop. Wil jij ons graag bereiken? Dat kan natuurlijk gewoon.

Bel ons:
0113-40 56 30

WhatsApp ons:
06 22 46 60 95

Mail ons:
info@detuinmachineshop.nl

Wil je ons volgen?

facebook.com/detuinmachineshop
instagram.com/detuinmachineshop.nl
youtube.com/user/detuinmachineshop

2. Wij zijn altijd bereikbaar. Nou ja, bijna altijd:

Maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 23:59 uur
Zaterdag van 09:00 tot 23:59
Zondags kunt je ons niet bellen maar wel appen, mailen en sms-en.

3. Kom je toch liever even langs? Gezellig, wij zorgen voor koffie!

Je kunt bij ons terecht in:

Showroom in Goes
Showroom in Nieuwvliet
Showroom in Moordrecht
Showroom in Vught

4. Ben jij gek van nummers?

Ons KvK-nummer: 729 849 96
Ons BTW-indentificatienummer: NL 859 309 307 B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. Anders heb je er natuurlijk niks aan! Wij doen ons best om deze algemene voorwaarden aan jou kenbaar te maken.

4. Het aanbod

Als een product maar beperkt beschikbaar is wordt dit altijd duidelijk vermeld.
Wij vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk  wat het kost en of je het kunt ruilen. Is er een foutje op de product pagina? Daar mag je ons aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is van een van onze werknemers die maandagochtend nog niet helemaal topfit was. En je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst
  1. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom werken wij elke dag aan een veilige webomgeving. Zodat jij heerlijk en gerust kan winkelen.
  2. Heb jij iets besteld bij ons? Dan krijg je daarvan een bevestiging per mail. Wij houden je vanaf dat moment op de hoogte.
  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling. Bonnetjes kwijt? Geen probleem. De digitale versie is terug te vinden op je detuinmachineshop-account.
6. Herroepingsrecht
  1. Ken je het gevoel? Dat het tussen je product en jouw niet klikt! In dat geval kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst terug sturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
  2. Is het product gebruikt? Dan kan het helaas niet geretourneerd worden. Uit de verpakking halen mag natuurlijk wel!
7. Verplichtingen tijdens uw bedenktijd

Allereerst pak je natuurlijk je product uit! Ben je er niet blij mee? Ga er dan niet mee maaien, knippen, snoeien etc. kortom ga er dan niet mee werken.
Want zelf zou je het ook niet leuk vinden als jou product gebruikt is door een ander.
Heb je besloten om het toch wel te doen? Dan kunnen wij beslissen om het niet terug te nemen of om minder geld terug te geven voor het product.

8. Wat kun je van ons verwachten na het retourneren

Ben je keurig op tijd. En heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan kan je onderstaande van ons verwachten.
1. Wij sturen je een bevestiging via de mail.
2. Wij sturen je een nieuw product of je ontvangt binnen 3 dagen je betaling terug.

9. Verzenkosten bij retourneren

Verzendkosten als je iets wilt retourneren? Nee, daar doen we niet aan hoor.

10. Wat kan er niet geretourneerd worden

Je begrijpt vast wel dat niet alles geretourneerd kan worden.
1. Machines zoals zitmaaiers, kettingzagen, snoeischaren etc. die gebruikt zijn kan je helaas niet retourneren.
2. Ingewisselde of ingevulde tegoedbonnen. Mja helaas kun je geld maar één keer uitgeven.
3. Kosten voor bijzondere verzendopties.

11. De prijs
  1. Alle prijzen zijn incl. btw
  2. Kies je ervoor om je product onder de €50,00 te laten bezorgen? Dan betaal je € 6,95 aan verzendkosten.
  3. Verzending boven de € 50,00 is altijd gratis.
12. Nakomen beloftes en garantie
  1. Wij zijn altijd eerlijk tegen je. Dat beloven wij.
  2. Uiteraard heb je recht op een goed en eerlijk product. Is er toch iets mis met jou product? Dan lossen wij die natuurlijk graag voor je op.
13. Bezorging en uitvoering

1. Wij doen er alles aan om jou blij te maken.
2. Als je voor 15:00 besteld, doen we er alles aan om dit de volgende dag bij je te laten bezorgen.
3. In principe geldt: Wat op de website staat kunnen wij leveren. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, dan betalen wij het geld natuurlijk z.s.m. aan je terug. Wel zo netjes toch?
4. Als je bestelling beschadigd wordt of kwijt is voordat het bij jou is, dan is dat ons probleem. Wij gaan dat dan ook zo snel als mogelijk voor je oplossen.

14. Betaal opties

Ja echt waar! Wij accepteren Geld. Je kant dit doormiddel van de onderstaande opties aan ons betalen.

  • Ideal
  • Paypal

Mis jij een belangrijk betaalmiddel? laat het ons weten.

15. Klachten

1. Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend. Wij hebben speciaal hiervoor een klantenservice die zo snel als mogelijk je klacht behandeld.
2. Wij hopen dat je jouw klacht zo snel mogelijk aan ons laat weten doormiddel van een goede omschrijving. Zodat wij jou snel en goed kunnen helpen.
3. Wij behandelen jouw klacht binnen uiterlijk 3 dagen. Maar we streven ernaar om dit binnen een paar uur al te doen.

16. Geschillen

Komen wij er echt niet samen uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencomissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel.
Maar dat zouden wij natuurlijk erg jammer vinden.

17. Je bent er doorheen

Helemaal super. Je hebt al onze algemene voorwaarden gelezen. Bedankt!