HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Bestellen & bezorgen

Staat je vraag hier niet tussen of voor overige vragen kun je ons menu aan de linkerzijde gebruiken, om je vraag verder te specificeren.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde dag. Wanneer het product op voorraad is en je bestelt vóór 15.00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Wanneer je al een account bij ons hebt, is je bestelling snel gedaan. Je krijgt hiervan altijd een bevestiging via de mail. Heb je die niet ontvangen, kijk dan ook even in de spam-map. Grote kans dat je hem daar terugvindt.
Als je nog niet eerder hebt bestelt, maak je eerst een account bij ons aan. Een volgende bestelling gaat dan veel sneller en ook kun je hier al je vorige bestellingen en retouren terugvinden.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je in je account zien wat de status van je bestelling is. Als deze nog niet is verzonden, kun je hem nog annuleren. Je krijgt je betaling dan binnen enkele dagen terugbetaald.
Zodra je bestelling het magazijn heeft verlaten kunnen wij het niet meer tegenhouden of veranderen. Dit kan snel gaan, dus wacht niet te lang als je wilt annuleren.  Je krijgt een melding via de mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij krijg je een track & trace zodat je je bestelling kunt volgen.

Als annuleren of wijzigen niet meer is gelukt, kun je het pakketje wel weigeren wanneer het wordt bezorgd. De bezorger neemt het dan mee terug en binnen enkele dagen nemen we contact met je op om te overleggen wat er met je bestelling moet gebeuren. Annuleren en weigeren is kosteloos.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Wanneer je per ongeluk een artikel meerdere keren hebt besteld, kun je het artikel proberen te annuleren via je account. Wanneer dat niet lukt of wanneer je niet zeker bent of het is gelukt, kun je het beste contact met ons opnemen zodat wij je hierbij verder kunnen helpen.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd of kapot is geleverd?

Wanneer je pakket beschadigd of kapot bij je wordt afgeleverd, kun je dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van.

Soms zie je in eerste instantie niets aan je pakket. Pas later blijkt de inhoud van je pakket kapot of beschadigd te zijn. Heel vervelend, maar er kan onderweg wat mee gebeurd zijn. Laat dit zo snel mogelijk aan ons weten zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling, zal PostNL of Pakketdienst je bestelling bij je bezorgen. Bij de bevestiging van je bestelling via de mail krijg je te horen wie er bij je komt leveren. Ook krijg je een track & trace zodat je je bestelling kunt volgen.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten winkels of laten opsturen. De kosten hiervoor zijn €6,95. Bestellingen boven € 50,- worden gratis verstuurd.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde dag. Wanneer het product op voorraad is en je bestelt vóór 15.00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten winkels of laten opsturen. De kosten hiervoor zijn €6,95. Bestellingen boven € 50,- worden gratis verstuurd.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Je kunt niet kiezen op welke dag je bestelling geleverd wordt.
Wij hebben geen inzicht en inspraak in het afleverschema van de bezorger en kunnen daarom geen voorkeuren opgeven. Wel kun je aan de hand van de track and trace zien wanneer je pakket wordt afgeleverd.

Hoe kan het dat ik mijn bestelling niet met Track & Trace vind?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, krijg je hiervan een bevestiging. Ook is deze terug te vinden in je account wanneer je ingelogd bent. Kijk in je account even na of je mailadres juist is ingevuld.

Als je de bevestiging niet via de mail hebt gekregen, kijk dan eens in de spam-map van je mailprogramma. Meestal kun je de bevestiging daar wel terugvinden. Is dat toch niet het geval en kun je ook niets terugvinden in je account, neem dan even contact met ons op. De kans is dan groot dat er iets niet goed is gegaan. Wij zullen dan voor je nakijken hoe we het kunnen oplossen.

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

We wachten tot je bestelling compleet is voordat we het gaan versturen. Het kan dus gebeuren dat je bij ons een bestelling plaatst die uit meerdere artikelen bestaat. Een artikel is niet altijd direct leverbaar en zullen we bij de leverancier moeten nabestellen. Hierdoor zal de levertijd van de hele bestelling wat langer zijn. We maken je bestelling eerst compleet voordat we het versturen.

foto

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

WhatsApp
06-22 466 095

Social media

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.
Bovendien krijg je 5% korting op je eerste online bestelling!*

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN