HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113 – 40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Bestellen & bezorgen

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde dag. Wanneer het product op voorraad is en je bestelt vóór 16.00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via de mail. Heb je die niet ontvangen? Kijk dan ook even tussen je spam. Grote kans dat je hem daar terugvindt.

Zit hij ook daar niet tussen? Dan heb je twee opties:

  • Heb je een account? Je kunt dan je bestelling terugvinden wanneer je inlogt.
  • Heb je geen account? Bel onze klantenservice om zeker te weten dat wij jouw bestelling goed hebben ontvangen.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. Via jouw account kun je de status van je bestelling terugvinden om te achterhalen of deze al is verzonden of niet. Daarbij krijg je van ons altijd een mail dat wij de bestelling hebben verzonden.

Wijzigen of annuleren doe je door te bellen naar onze klantenservice of een mail te sturen naar info@detuinmachineshop.nl.

Is je bestelling al verzonden en ben je dus te laat met wijzigen? Je kunt dan nog de bestelling kosteloos retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen, zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt, het bedrag binnen enkele dagen terugbetalen.

Vermeld altijd je ordernummer wanneer je een bestelling wilt annuleren of wijzigen.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Heb je per ongeluk een artikel meerdere keren besteld? Je kunt het te veel bestelde artikel (wanneer deze nog niet is verzonden vanuit ons magazijn) annuleren door te mailen naar info@detuinmachineshop.nl of te bellen naar onze klantenservice. Vermeld altijd je ordernummer wanneer je een bestelling wilt annuleren of wijzigen.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd of kapot is geleverd?

Wanneer je pakket beschadigd of kapot bij je wordt afgeleverd, kun je dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van.

Blijkt pas later dat de inhoud van je pakket kapot of beschadigd is? Dat is heel vervelend, maar er kan onderweg wat mee gebeurd zijn. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling, zal PostNL, DHL of DPD je bestelling bij je bezorgen. Bij de bevestiging van je bestelling via de mail krijg je te horen wie er bij je komt leveren. Ook krijg je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen of eventueel de bezorgtijd kunt wijzigen of een afhaallocatie kunt kiezen.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je bestelling wordt gratis bezorgd wanneer deze boven de € 75,- is. Is dat niet het geval, dan betaal je €6,95 bezorgkosten. Daarnaast heb je de optie om je bestelling op te halen in één van onze aangesloten winkels.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde dag. Wanneer het product op voorraad is en je bestelt vóór 16.00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je jouw bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis hebt.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten winkels of laten opsturen. De kosten hiervoor zijn €6,95. Bestellingen boven € 75,- worden gratis verstuurd.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Je kunt van tevoren niet aangeven op welke dag je pakket bezorgd wordt. Wel kun je, zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen van de betreffende pakketdienst, de bezorgtijd wijzigen in een voor jou gewenst tijdstip. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het pakket af te halen bij een afhaallocatie.

Hoe kan het dat ik mijn bestelling niet met Track & Trace vind?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een bevestiging. Zodra we je pakket hebben verstuurd krijg je hier ook een e-mail over, waarin een Track & Trace code staat vermeld waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen. Heb je deze e-mails niet ontvangen? Controleer dan het volgende:

  • Staan de e-mails tussen de spam-berichten?
  • Staat je e-mailadres juist ingevuld in jouw account?

Is het antwoord op beide vragen ja, maar heb jij alsnog geen e-mails van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Er is dan iets niet goed gegaan. Wij zullen voor je nakijken hoe we dit probleem kunnen oplossen.

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

In principe wachten we tot je bestelling compleet is voordat we het gaan versturen. Het kan dus gebeuren dat je bij ons een bestelling plaatst die uit meerdere artikelen bestaat, waarvan één artikel niet direct leverbaar is. Hierdoor zal de levertijd van de hele bestelling wat langer zijn. We maken je bestelling eerst compleet voordat we het versturen.

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113 - 40 56 30

WhatsApp
06 - 22 466 095

Openingstijden klantenservice
Telefonisch
ma - vrij: 8:00 - 17:00
zaterdag: 9:00 - 12:00

Whatsapp
24 uur per dag, 6 dagen per week

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN