Hé...

Vraag & antwoord

Nog hulp nodig?

Vraag onze service

Klantenservice

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Betalen & facturen

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Bij ons kun je op twee manieren betalen, namelijk via Paypal of Ideal.

Bij ons kan je niet achteraf betalen.

Nadat je bestelling is afgerond, krijg je hier automatisch bericht van via de mail. Bij deze bevestiging zit ook de factuur.

Mocht je een factuur kwijt zijn, dan is het altijd mogelijk om deze terug te vinden via onze website. Wanneer je inlogt op je account, vind je aan de linkerkant in het menu de optie “bestellingen”. Bij elke bestelling heb je de mogelijkheid om de factuur hiervan te downloaden of te printen.

In principe betaal je elke bestelling vooraf. Er zal dus geen sprake zijn van een openstaande factuur.

Na elke bestelling ontvang je een bevestiging met daarbij de factuur. Deze kun je ook terugvinden als je inlogt op je account.

Wanneer we het artikel terug hebben ontvangen, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag terugbetaald worden.
Als je inlogt, kan je de status van je retour zien. Ook krijg je een melding als we je retour hebben ontvangen en het geld aan je teruggestort hebben.

Wanneer je je bestelling hebt kunnen annuleren, word het geld in de meeste gevallen binnen 24 uur terugbetaald.

Er is alleen sprake van een mislukte bestelling als de bestaling niet is gelukt. Je bestelling kan geannuleerd zijn als de betaling niet goed is verlopen of onderbroken. In dat geval is er geen geld van je rekening afgeschreven.