HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

DE AAN ONS MEEST GESTELDE VRAGEN

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Doorgaans wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden, mits voorradig.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Als je toch niet tevreden ben met je aankoop mag je het binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons terugsturen. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product gerust bekijken, maar dus niet gebruiken.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan nog geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden.
Zodra het pakket het magazijn heeft verlaten kunnen wij het niet meer tegenhouden. Dit kan snel gaan, dus wacht niet te lang als je wilt annuleren.
Als je inlogt, kun je de status van je bestelling zien.
Ook krijg je een melding via de mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij krijg je een track & trace zodat je je bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je op twee manieren betalen, namelijk via Paypal of Ideal.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we het artikel terug hebben ontvangen, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag terugbetaald worden.
Als je inlogt, kun je de status van je retour zien. Ook krijg je een melding als we je retour hebben ontvangen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten winkels of laten opsturen. De kosten hiervoor zijn €6,95. Bestellingen boven € 50,- worden gratis verstuurd.

Welke gegevens hebben jullie van mij?

We hebben de gegevens die je hebt ingevuld bij het bestellen. Uiteraard doen wij er alles aan om deze gegevens privé te houden.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij afhaalpunt?

Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze winkels. Ook is het mogelijk om een afhaalpunt te kiezen van PosNL.

Wat bieden jullie voor aanvullende services?

We geven je (aanvullende) productinformatie als dat nodig is en we helpen je altijd wanneer er problemen zijn met het product dat je gekocht hebt. Wij verzorgen de werkzaamheden die voortkomen uit de garantievoorwaarden..

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kunt in “mijn account” een nieuw wachtwoord aanvragen via de keuzeknop “wachtwoord vergeten”.
Via de mail krijg je een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kun aanmaken.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Op onze producten bieden we je twee jaar garantie op fabricagefouten.
Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar.
In dat geval zorgen we ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.

foto

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

WhatsApp
06-22 466 095

Social media

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.
Bovendien krijg je 5% korting op je eerste online bestelling!*

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN