Hé...

Vraag & antwoord

Nog hulp nodig?

Vraag onze service

Klantenservice

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Meest gestelde vragen

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Doorgaans wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden, mits voorradig.

Als je toch niet tevreden ben met je aankoop mag je het binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons terugsturen. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product gerust bekijken, maar dus niet gebruiken.

Een bestelling kan nog geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden.
Zodra het pakket het magazijn heeft verlaten kunnen wij het niet meer tegenhouden. Dit kan snel gaan, dus wacht niet te lang als je wilt annuleren.
Als je inlogt, kun je de status van je bestelling zien.
Ook krijg je een melding via de mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij krijg je een track & trace zodat je je bestelling kunt volgen.

Bij ons kun je op twee manieren betalen, namelijk via Paypal of Ideal.

Wanneer we het artikel terug hebben ontvangen, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag terugbetaald worden.
Als je inlogt, kun je de status van je retour zien. Ook krijg je een melding als we je retour hebben ontvangen.

Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten winkels of laten opsturen. De kosten hiervoor zijn €6,95. Bestellingen boven € 50,- worden gratis verstuurd.

We hebben de gegevens die je hebt ingevuld bij het bestellen. Uiteraard doen wij er alles aan om deze gegevens privé te houden.

Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze winkels. Ook is het mogelijk om een afhaalpunt te kiezen van PosNL.

We geven je (aanvullende) productinformatie als dat nodig is en we helpen je altijd wanneer er problemen zijn met het product dat je gekocht hebt. Wij verzorgen de werkzaamheden die voortkomen uit de garantievoorwaarden..

Je kunt in “mijn account” een nieuw wachtwoord aanvragen via de keuzeknop “wachtwoord vergeten”.
Via de mail krijg je een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kun aanmaken.

Op onze producten bieden we je twee jaar garantie op fabricagefouten.
Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar.
In dat geval zorgen we ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.