Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Heb je een account? Dan kun je de factuur altijd terugvinden bij jouw bestellingen.

Hoelang geldt de garantie?

Op onze producten bieden we je standaard twee jaar garantie op fabricagefouten. Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar. Gebeurt dit wel? Dan zorgen wij ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.

Hoe laat ik mijn artikel repareren?

Een kapot artikel is erg vervelend. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder. We zorgen dat je zo snel mogelijk weer aan het werk kunt met je artikel.

Hoe verstuur ik artikelen zoals heggenscharen of kettingzagen?

Grote en zware machines kunnen worden aangemeld bij een van de fysieke winkels. Zij zorgen voor de juiste afhandeling en reparatie.

Hoelang duurt de reparatie?

De duur van de reparatie is afhankelijk van het soort defect en de drukte in de werkplaats op dat moment. Doorgaans starten we binnen 2 werkdagen met de reparatie. Uiteraard doen wij er alles aan om de reparatietijd zo kort mogelijk te houden, zodat je weer snel aan de slag kunt met je machine.

Repareren jullie aan huis?

Sommige fysieke winkels repareren aan huis. Informeer bij de betreffende fysieke winkel wat de mogelijkheden zijn.

Is een reparatie gratis?

Als een product kapot gaat binnen de garantieperiode en er is sprake van een fabricagefout, dan repareren wij na overleg het product in de meeste gevallen gratis.

Kan ik tijdelijk een vervangend apparaat krijgen?

In sommige gevallen heeft de dealer een leenmachine ter beschikking. Vraag bij de dealer wat de mogelijkheden zijn.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd/kapot geleverd is?

Wanneer je pakket beschadigd of kapot bij je wordt afgeleverd, kun je dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van. Op die manier weten wij dat de beschadiging is opgelopen bij de pakketdienst.

Soms blijkt pas later dat de inhoud van je pakket kapot of beschadigd is. Heel vervelend, maar er kan onderweg wat mee gebeurd zijn. Laat dit zo snel mogelijk aan ons weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dan voor een passende oplossing zorgen.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Op onze producten bieden we je standaard twee jaar garantie op fabricagefouten. Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar. Gebeurt dit wel? Dan zorgen wij ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.