HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Garantie & reparatie

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd of kapot is geleverd?

Wanneer je pakket beschadigd of kapot bij je wordt afgeleverd, kun je dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van.

Soms zie je in eerste instantie niets aan je pakket. Pas later blijkt de inhoud van je pakket kapot of beschadigd te zijn. Heel vervelend, maar er kan onderweg wat mee gebeurd zijn. Laat dit zo snel mogelijk aan ons weten zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Op onze producten bieden we je twee jaar garantie op fabricagefouten.
Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar.
In dat geval zorgen we ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze dus goed.
Op je account kun je de factuur ook terugvinden.

Hoelang geldt de garantie?

Op onze producten bieden we je twee jaar garantie op fabricagefouten.
Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar.
In dat geval zorgen we ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.

Hoe laat ik mijn artikel repareren?

Heel vervelend als je ontdekt dat je artikel kapot is.
Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
Wij zullen je verder helpen en zorgen dat je zo snel mogelijk weer aan het werk kunt met je artikel.

GEFELICITEERD, je hebt het paasei gevonden!

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@detuinmachineshop.nl.
Stuur in de mail de volgende tekst mee: IK HEB HET PAASEI GEVONDEN!

De eerste die het paasei heeft gevonden en dit aan ons laat weten, wint de Stihl HSA 45 accu heggenschaar
Wil je de heggenschaar bekijken? Klik op het paasei!

HET PAASEI IS HELAAS AL GEVONDEN DOOR IEMAND ANDERS!! 

Hou ons in de gaten! Binnenkort hebben we nog meer acties!

Actie is geldig t/m maandag 22 april 2019

Hoe verstuur ik artikelen zoals heggenscharen of kettingzagen?

Grote en zware artikelen kunnen aangemeld worden bij de dealer.
Zij zorgen voor de juiste afhandeling.

Hoelang duurt de reparatie?

Dit hangt af van de soort reparatie en van de drukte in de werkplaats op dat moment. Doorgaans starten we binnen 2 werkdagen met de reparatie.
Uiteraard doen wij er alles aan om de reparatietijd zo kort mogelijk te houden.

Repareren jullie aan huis?

Sommige dealers repareren aan huis. Informeer bij je dealer wat de mogelijkheden zijn.

Is een reparatie gratis?

Als een artikel kapot gaat binnen de garantieperiode en er is sprake van een fabricagefout dan repareren wij na overleg het artikel in de meeste gevallen gratis.

Kan ik tijdelijke een vervangend apparaat krijgen?

Sommige dealers hebben een leenmachine ter beschikking. Vraag bij je dealer wat er mogelijk is.

foto

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

WhatsApp
06-22 466 095

Social media

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.
Bovendien krijg je 5% korting op je eerste online bestelling!*

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN