HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Retour & annuleren

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Als je toch niet tevreden ben met je aankoop mag je het binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons terugsturen. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product gerust bekijken, maar dus niet gebruiken. Vergeet niet om het artikel retour te melden in je account. Daarna heb je nog 14 dagen tijd om je aankoop retour te sturen naar ons.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Wanneer je inlogt op je account, kun je via het retour-menu je retour aanmelden. Dat maakt het voor ons makkelijker om je retour te verwerken.
Je krijgt hierna een link waarmee je een retouretiket kunt printen. De artikelen kun je terugsturen in dezelfde verpakking als ze verzonden zijn. Doe een kopie van de factuur bij het pakket en vermeld hierop waarom je het terugstuurt.   Dit is een antwoordnummer en kost je dus niets. Plak het retouretiket op de verpakking over je eigen adres. Breng het naar een servicepunt van PostNL en bewaar het verzendbewijs. Zo kun je altijd zien waar je pakket op dat moment is.

Moet ik betalen bij retourneren?

Bij het retourneren hoef je niet te betalen. We geven je een antwoordnummer waar je je retour kosteloos naar toe kunt sturen.

Wat is het retouradres?

Het retouradres krijg je van ons zodra je je retour in je account hebt aangemeld. Je krijgt een link waarmee je een retouretiket kunt printen.
Als je geen printer hebt, kun je het adres ook op het pakket schrijven.

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Je kunt je retourpakket afgeven op een servicepunt van PostNL.
Bij de dealer in je buurt kun je ook een retour afgeven. Uiteraard nadat je dit eerst hebt aangemeld in je account. Je krijgt dan te zien waar de dichtstbijzijnde dealer is voor jou.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Aan de hand van het verzendbewijs dat je via PostNL krijgt, kun je zien waar je pakket zich op dat moment bevindt. Wanneer wij je pakket hebben verwerkt krijg je daar automatisch bericht van via de mail.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we het artikel terug hebben ontvangen, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag terugbetaald worden.
Als je inlogt, kun je de status van je retour zien. Ook krijg je een melding als we je retour hebben ontvangen en het geld aan je terugbetalen.

Wanneer mag ik mijn artikelen ruilen?

Je mag je product binnen 14 dagen ruilen. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product bekijken, maar dus niet gebruiken.

Hoe gaat ruilen in z'n werk?

Binnen 14 dagen na ontvangst meld je een artikel retour op je account.
Vervolgens stuur je het pakket terug naar ons via het antwoordnummer dat je van ons krijgt. Zorg wel dat je het artikel binnen 14 dagen na het aanmelden terug hebt gestuurd. Vervolgens bestel je op de site je nieuwe artikel.

Je mag het artikel ook bij de dealer ruilen. Ook dan moet je dat aangeven op je account.

Welke verzendkosten betaal ik?

Bij elke bestelling die je plaatst, betaal je verzendkosten. Dus ook wanneer je iets teruggestuurd hebt om te ruilen. De retourkosten zijn voor onze rekening.

Je kunt ook bij de dealer je artikelen ophalen. In dat geval heb je natuurlijk geen verzendkosten.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan nog geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden.
Zodra het pakket het magazijn heeft verlaten kunnen wij het niet meer tegenhouden. Dit kan snel gaan, dus wacht niet te lang als je wilt annuleren.
Als je inlogt, kun je de status van je bestelling zien.
Ook krijg je een melding via de mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij krijg je een track & trace zodat je je bestelling kunt volgen.

Ben je te laat met annuleren en wil je het pakket niet ontvangen? Je mag het pakket dan weigeren bij de bezorger. Hij neemt het mee terug en na ontvangst betalen wij je terug.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Wanneer je je bestelling hebt kunnen annuleren, wordt het geld in de meeste gevallen binnen 24 uur terugbetaald.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Je bestelling kan geannuleerd zijn als de betaling niet goed is verlopen of onderbroken. Probeer de bestelling nogmaals te plaatsen of informeer bij je bank of Paypal waarom het niet is gelukt.

Ik heb me bedacht of mijn retour is niet meer nodig

Fijn dat je toch besluit om het product te houden. Je retour vervalt vanzelf als je het niet binnen 14 dagen hebt teruggestuurd. Je hoeft in dit geval dus niets te doen.

foto

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113-40 56 30

WhatsApp
06-22 466 095

Social media

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.
Bovendien krijg je 5% korting op je eerste online bestelling!*

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN