HÉ...

VRAAG & ANTWOORD

NOG HULP NODIG?

VRAAG ONZE SERVICE

KLANTENSERVICE

Telefoon
0113 – 40 56 30

Email
info@detuinmachineshop.nl

Retour & annuleren

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je je bedacht? Geen probleem! Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product gerust bekijken, maar dus niet gebruiken.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Heb je besloten om je artikel(en) te retourneren? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren.

Stuur een mail naar info@detuinmachineshop.nl en vermeld daarin je ordernummer en de artikelen die je wenst terug te sturen. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je kosteloos je bestelling kunt retourneren naar ons.

Plak het retouretiket op de verpakking (over je eigen adres) en geef het pakket af bij een servicepunt van PostNL. Vergeet niet om een verzendbewijs mee te nemen, zo kun je altijd zien waar je pakket op dat moment is.

Zitten er kosten verbonden aan retourneren?

Retourneren is volledig gratis.

Heb je bij het bestellen van de producten verzendkosten betaald? Dan worden deze kosten ingehouden op het terug te storten bedrag.

Wat is het retouradres?

Het retouradres ontvang je van ons zodra je je retour hebt bevestigt per mail naar info@detuinmachineshop.nl. Vermeld in de e-mail altijd je ordernummer en de artikelen die je wenst terug te sturen. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je kosteloos je bestelling kunt retourneren naar ons.

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Je kunt je retourpakket afgeven bij een servicepunt van PostNL of bij een dealer bij jou in de buurt.

Vergeet niet om eerst je retourzending per mail naar info@detuinmachineshop.nl aan te melden.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Wanneer je je pakket hebt afgegeven bij een PostNL servicepunt krijg je een verzendbewijs. Met dit verzendbewijs kun je je retourzending volgen. Je kunt dan op ieder gewenst moment zien waar jouw pakket zich op dat moment bevindt. Bovendien krijg je zodra we de retourzending hebben verwerkt hierover een bevestiging per mail.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. Je krijgt en melding zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt.

Log in om de status van je retourzending in te zien.

Wanneer mag ik mijn artikelen ruilen?

Je mag je producten binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product bekijken, maar dus niet gebruiken.

Hoe gaat ruilen in z'n werk?

Wanneer je je artikelen wilt ruilen, zul je deze eerst moeten aanmelden als retour per mail naar info@detuinmachineshop.nl. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je je bestelling kosteloos naar ons kunt retourneren. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling van de gewenste producten.

Het is daarnaast ook mogelijk om het artikel te ruilen bij een dealer. Hierbij geldt ook dat je de retour eerst moet aanmelden per mail naar info@detuinmachineshop.nl. Geef in deze mail aan dat je de artikelen wilt ruilen bij een dealer in de buurt.

Kan ik een bestelling annuleren?

Je bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden. Zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten kunnen wij hem niet meer tegenhouden.

Wanneer je inlogt kun je de status van je bestelling checken en dus ook of deze al verzonden is of niet. Daarnaast versturen wij je een e-mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

Ben je te laat met annuleren? Dan kun je je bestelling altijd kosteloos retour sturen! Check de voorwaarden op de Retour & Annuleren pagina.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Wanneer je je bestelling hebt geannuleerd, wordt het geld in de meeste gevallen binnen 24 uur terugbetaald.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Je bestelling kan geannuleerd zijn als de betaling niet goed is verlopen of onderbroken. Probeer de bestelling nogmaals te plaatsen of informeer bij je bank of Paypal waarom het niet is gelukt.

Ik wil mijn artikelen toch niet retourneren

Fijn dat je toch besluit om je product te houden. Je kunt dit melden door te mailen naar info@detuinmachineshop.nl. Je kunt de artikelen dan gewoon houden en in gebruik nemen.

HULP NODIG?

NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

Telefoon
0113 - 40 56 30

WhatsApp
06 - 22 466 095

Openingstijden klantenservice
Telefonisch
ma - vrij: 8:00 - 17:00
zaterdag: 9:00 - 12:00

Whatsapp
24 uur per dag, 6 dagen per week

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies.

* We zullen je niet vaker dan 1x per week een tuinbrief versturen.

ALLES VOOR JE TUIN, GEWOON IN ONZE SHOP

Privacy verklaring – Cookies – Algemene voorwaarden – Realisatie: BRAIN