LEES ONS

MET AANDACHT EENS DOOR.

Onze algemene voorwaarden zijn open, eerlijk, duidelijk en lekker kort. Om het jou wat makkelijk te maken gebruiken wij geen moeilijke woorden.
Wil jij toch je woordenschat vergroten? Klik dan hier op onze Algemene voorwaarden.
 

1. Definities.

Wij gebruiken geen moeilijke worden. Want daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Toch? Wij vinden één punt wel belangrijk:

  1. Jij bent klant en dus koning!

 

2. Wie zijn wij en hoe kan je ons bereiken.

1. Wij zijn Detuinmachineshop. Wil jij ons graag bereiken? Dat kan natuurlijk gewoon.

Bel ons:
+31113 - 40 56 30

WhatsApp ons:
+316 - 13 83 08 90

Mail ons:
[email protected]

Wil je ons volgen?

Facebook: facebook.com/detuinmachineshop
Instagram: instagram.com/detuinmachineshop.nl
Youtube: youtube.com/user/detuinmachineshop
TikTok: https://www.tiktok.com/@detuinmachineshop

2. Wij zijn altijd bereikbaar. Nou ja, bijna altijd:

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur
Zaterdag van 09:00 tot 12:00 uur
Zondags kunt je ons niet bellen maar wel appen, mailen en sms-en.

3. Kom je toch liever even langs? Gezellig, wij zorgen voor koffie!

Je kunt bij ons terecht in:

Showroom in Goes
Showroom in Zierikzee
Showroom in Ameide
Showroom in Hoogerheide

4. Ben jij gek van nummers?

Ons KvK-nummer: 729 849 96
Ons BTW-indentificatienummer: NL 859 309 307 B01

 

3. Toepasselijkheid.

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. Anders heb je er natuurlijk niks aan! Wij doen ons best om deze algemene voorwaarden aan jou kenbaar te maken.

 

4. Het aanbod.

Als een product maar beperkt beschikbaar is wordt dit altijd duidelijk vermeld.
Wij vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Is er een foutje op de product pagina? Daar mag je ons aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is van één van onze werknemers die maandagochtend nog niet helemaal topfit was. En je dat van tevoren had kunnen weten.

 

5. De overeenkomst.

  1. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom werken wij elke dag aan een veilige webomgeving. Zodat jij heerlijk en gerust kan winkelen.
  2. Heb jij iets besteld bij ons? Dan krijg je daarvan een bevestiging per mail. Wij houden je vanaf dat moment op de hoogte.
  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling. Bonnetjes kwijt? Geen probleem. De digitale versie is terug te vinden op je Detuinmachineshop-account.

 

6. Herroepingsrecht.

  1. Ken je het gevoel? Dat het tussen je product en jouw niet klikt! In dat geval kan je het product binnen 14 annuleren en terugsturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
  2. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
  3. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

7. Verplichtingen tijdens de bedenktijd.

Allereerst pak je natuurlijk je product uit! Ben je er niet blij mee? Ga er dan niet mee maaien, knippen, snoeien etc. Kortom ga er dan niet mee werken, want zelf zou je het ook niet leuk vinden als jou product gebruikt is door een ander.
Heb je besloten om het toch wel te doen? Dan kunnen wij beslissen om minder geld terug te geven voor het product.

 

8. Wat kun je van ons verwachten na het retourneren.

Ben je keurig op tijd. En heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan kan je onderstaande van ons verwachten.
1. Wij sturen je een bevestiging via de mail.
2. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

9. Retourkosten bij retourneren.

Uiteraard is het mogelijk om te retourneren. Let op! De retourkosten worden ingehouden bij terugbetaling van het geretourneerde product. 

 

10. Wat kan er niet geretourneerd worden.

Je begrijpt vast wel dat niet alles geretourneerd kan worden.
1. Machines zoals zitmaaiers, kettingzagen, snoeischaren etc. die gebruikt zijn kan je helaas niet retourneren.
2. Ingewisselde of ingevulde tegoedbonnen. Ja helaas, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
3. Kosten voor bijzondere verzendopties.

 

11. De prijs.

  1. Alle prijzen zijn incl. btw
  2. Kies je ervoor om je product te laten bezorgen? Dan betaal je €6,99 aan verzendkosten in Nederland en € 8,99 voor Belgie, Duitsland en Frankrijk. 
  3. Op zware en lengte pakketten worden extra verzendkosten berekend.

 

12. Nakomen beloftes en garantie.

  1. Wij zijn altijd eerlijk tegen je. Dat beloven wij.
  2. Uiteraard heb je recht op een goed en eerlijk product. Is er toch iets mis met jou product? Dan lossen wij die natuurlijk graag voor je op.

 

13. Bezorging en uitvoering.

1. Wij doen er alles aan om jou blij te maken.
2. Als je voor 16:00 besteld, doen we er alles aan om dit de volgende dag bij je te laten bezorgen.
3. In principe geldt: Wat op de website staat kunnen wij leveren. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, dan betalen wij het geld natuurlijk z.s.m. aan je terug. Wel zo netjes toch?
4. Als je bestelling beschadigd wordt of kwijt is voordat het bij jou is, dan is dat ons probleem. Wij gaan dat dan ook zo snel als mogelijk voor je oplossen.

 

14. Betaalopties.

Ja echt waar! Wij accepteren Geld. Je kant dit door middel van de onderstaande opties aan ons betalen.

  • iDEAL
  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving
  • Apple Pay
  • Bancontact KBC
  • Belfius
  • Riverty (AfterPay)
  • Biller / Notyd - Zakelijk op factuur

Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om gespreid te kunnen betalen, namelijk via:

  • Spraypay 

Mis jij een belangrijk betaalmiddel? Laat het ons weten.

 

15. Klachten.

1. Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend. Wij hebben speciaal hiervoor een klantenservice die zo snel als mogelijk je klacht behandeld.
2. Wij hopen dat je jouw klacht zo snel mogelijk aan ons laat weten doormiddel van een goede omschrijving. Zodat wij jou snel en goed kunnen helpen.
3. Wij behandelen jouw klacht binnen uiterlijk 3 dagen. Maar we streven ernaar om dit binnen een paar uur al te doen.
4. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

 

16. Geschillen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

17. Je bent er doorheen.

Helemaal super. Je hebt al onze algemene voorwaarden gelezen. Bedankt!