DE AAN ONS MEEST GESTELDE VRAGEN
Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant. Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.
Wij geven je antwoord...
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en je besteld vóór 16:00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling binnen 2-3 werkdagen wordt bezorgd.
Mag ik mijn artikelen retourneren?
Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je je bedacht? Geen probleem! Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De kosten voor het retourneren zullen worden ingehouden van het terug te betalen bedrag. Uiteraard moet het product in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Je mag het product gerust bekijken, maar dus niet gebruiken. Er zijn twee mogelijkheden voor het aanmelden van je retourzending:
Met account
Indien je een account hebt, kun je bij ‘bestellingen’ een ‘retour aanvraag’ indienen. Wij zullen je aanvraag controleren en sturen je per mail een retourlabel op.
Zonder account
Je ontvangt een retourlabel door een mail te sturen naar klantenservice@detuinmachineshop.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer en de reden van de retourzending.
Het is ook mogelijk om via ons retourportal een retour aan te maken.
Kan ik een bestelling annuleren?
Je bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden. Zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten kunnen wij hem niet meer tegenhouden. Annuleren doe je door een e-mail te sturen naar klantenservice@detuinmachineshop.nl of te bellen naar (+31)113 – 40 56 30.
Wanneer je inlogt kun je de status van je bestelling checken en dus ook of deze al verzonden is of niet. Daarnaast versturen wij je een e-mail wanneer je bestelling bij ons vertrekt. Hierbij ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen.
Ben je te laat met annuleren? Dan kun je je bestelling uiteraard altijd retour sturen! Check de voorwaarden op de Retour & Annuleren pagina.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op verschillende manieren je bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via:
- iDEAL
- Bancontact
- PayPal
- Creditcard
- Bankoverschrijving
- Apple Pay
- Bancontact KBC
- Belfius
- Riverty (AfterPay)
- Biller - Zakelijk op factuur
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om gespreid te kunnen betalen, namelijk via:
- in3 (betaal in 3 keer, 0% rente)
- Spraypay
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. Je krijgt en melding zodra we je retour hebben ontvangen. Wanneer je inlogt met jouw accountgegevens kun je de status van je retourzending inzien.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten fysieke winkels of laten opsturen.
Verzendkosten:
Door de gestegen verzendkosten bij alle vervoerders kunnen wij deze helaas niet meer gratis aanbieden. Hieronder vindt je een overzicht van de actuele verzendkosten.
Verzending in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
- Kleine pakketten van 0 tot 29 kg € 8,99
- Middel grote pakketten van 29 tot 45 kg € 21,99
Als de bestelling te groot is voor de reguliere post, dan versturen wij jouw bestelling als palletzending. De kosten hiervoor zijn € 49,99
Daarnaast heb je ook de optie om je bestelling op te halen in één van onze aangesloten fysieke winkels.
Welke gegevens hebben jullie van mij?
We hebben de gegevens die je hebt ingevuld bij het bestellen. Uiteraard doen wij er alles aan om deze gegevens privé te houden. Bekijk hier ons privacybeleid.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?
Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze fysieke winkels. Wil je liever je bestelling afhalen bij een afhaalpunt van de bezorgservice? Dit kun je aangeven zodra je van ons de verzendbevestiging met Track & Trace code hebt ontvangen. Via deze Track & Trace code kun je bij de betreffende bezorgservice aangeven waar en wanneer jij je pakket wilt en kunt komen ophalen.
Ophaallocaties fysieke winkels:
- Ophalen in Goes
Columbusweg 8, 4462 HB - Ophalen in Zierikzee
Techniekweg 15, 4301 RT - Ophalen in Hoogerheide
Buitendreef 2, 4631 SV
Wat bieden jullie voor aanvullende services?
We geven je (aanvullende) productinformatie als dat nodig is en we helpen je altijd wanneer er problemen zijn met het product dat je gekocht hebt. Wij verzorgen de werkzaamheden die voortkomen uit de garantievoorwaarden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kunt in “mijn account” een nieuw wachtwoord aanvragen via de keuzeknop “wachtwoord vergeten”.
Via de mail krijg je een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kun aanmaken.
Heb ik garantie op mijn artikelen?
Op onze producten bieden we je standaard twee jaar garantie op fabricagefouten. Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar. Gebeurt dit wel? Dan zorgen wij ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.