DE AAN ONS MEEST GESTELDE VRAGEN
Staat je vraag hier niet tussen? Kijk dan in ons menu aan de linkerkant.
Je vindt daar nog veel meer vragen om je verder te helpen.
Bestellen & Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en je besteld vóór 16:00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via de mail. Heb je die niet ontvangen? Kijk dan ook even tussen je spam. Grote kans dat je hem daar terugvindt.
Zit hij ook daar niet tussen? Dan heb je twee opties:
- Heb je een account? Je kunt dan je bestelling terugvinden wanneer je inlogt.
- Heb je geen account? Bel onze klantenservice om zeker te weten dat wij jouw bestelling goed hebben ontvangen.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. Via jouw account kun je de status van je bestelling terugvinden om te achterhalen of deze al is verzonden of niet. Daarbij krijg je van ons altijd een mail dat wij de bestelling hebben verzonden.
Wijzigen of annuleren doe je door te bellen of een mail te sturen naar klantenservice@detuinmachineshop.nl.
Is je bestelling al verzonden en ben je dus te laat met wijzigen? Je kunt dan nog de bestelling kosteloos retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen, zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt, het bedrag binnen enkele dagen terugbetalen.
Vermeld altijd je ordernummer wanneer je een bestelling wilt annuleren of wijzigen.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Heb je per ongeluk een artikel meerdere keren besteld? Je kunt het te veel bestelde artikel (wanneer deze nog niet is verzonden vanuit ons magazijn) annuleren door te mailen naar klantenservice@detuinmachineshop.nl of te bellen naar onze klantenservice. Vermeld altijd je ordernummer wanneer je een bestelling wilt annuleren of wijzigen.
Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd of kapot is geleverd?
Wanneer je pakket beschadigd of kapot bij je wordt afgeleverd, kun je dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van.
Blijkt pas later dat de inhoud van je pakket kapot of beschadigd is? Dat is heel vervelend, maar er kan onderweg wat mee gebeurd zijn. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Afhankelijk van de grootte van je bestelling, komt PostNL, DPD, Gelder Logistics/ Spyder of JLN (palletvervoer) je bestelling bij je bezorgen.
Bij de bevestiging van je bestelling via de mail krijg je te horen wie er bij je komt leveren. Ook krijg je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen en eventueel de bezorgtijd kunt wijzigen of een afhaallocatie kunt kiezen.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Door de gestegen verzendkosten bij alle vervoerders kunnen wij deze helaas niet meer gratis aanbieden. Hieronder vindt je een overzicht van de actuele verzendkosten.
Verzending in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
- Kleine pakketten van 0 tot 29 kg € 8,99.
- Middel grote pakketten van 29 tot 45 kg € 21,99
Als de bestelling te groot is voor de reguliere post, dan versturen wij jouw bestelling als palletzending. De kosten hiervoor zijn € 49,99
Daarnaast heb je ook de optie om je bestelling op te halen in één van onze fysieke winkels.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en je besteld vóór 16:00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis hebt.
Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt het artikel ophalen in één van onze aangesloten fysieke winkels of laten opsturen. De verzendkosten hiervoor zijn:
Verzending in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
- Kleine pakketten van 0 tot 29 kg € 8,99.
- Middel grote pakketten van 29 tot 45 kg € 21,99
Als de bestelling te groot is voor de reguliere post, dan versturen wij jouw bestelling als palletzending. De kosten hiervoor zijn € 49,99
Daarnaast heb je ook de optie om je bestelling op te halen in één van onze fysieke winkels.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja dat kan! Je kunt het artikel ophalen in één van onze onderstaande aangesloten fysieke winkels.
- Ophalen in Goes
Columbusweg 8, 4462 HB - Ophalen in Zierikzee
Techniekweg 15, 4301 RT - Ophalen in Hoogerheide
Buitendreef 2, 4631 SV
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd word?
Je kunt van tevoren niet aangeven op welke dag je pakket bezorgd wordt. Wel kun je, zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen van de betreffende pakketdienst, de bezorgtijd wijzigen in een voor jou gewenst tijdstip. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het pakket af te halen bij een afhaallocatie.
Ik heb nog geen track & trace ontvangen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een bevestiging. Zodra we je pakket hebben verstuurd krijg je hier ook een e-mail over, waarin een Track & Trace code staat vermeld waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen. Heb je deze e-mails niet ontvangen? Controleer dan het volgende:
- Staan de e-mails tussen de spam-berichten?
- Staat je e-mailadres juist ingevuld in jouw account?
Is het antwoord op beide vragen ja, maar heb jij alsnog geen e-mails van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Er is dan iets niet goed gegaan. Wij zullen voor je nakijken hoe we dit probleem kunnen oplossen.
Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?
In principe wachten we tot je bestelling compleet is voordat we het gaan versturen. Het kan dus gebeuren dat je bij ons een bestelling plaatst die uit meerdere artikelen bestaat, waarvan één artikel niet direct leverbaar is. Hierdoor zal de levertijd van de hele bestelling wat langer zijn of kiezen we ervoor om de artikelen na te leveren.